BC Str Vasile Alecsandri Nr 22, Slanic Moldova

Mulțumim!

Am primit rezervarea ta și te vom contacta în cel mai scurt timp cu mai multe informații.

De asemenea, ți-am trimis și ție o copie cu detaliile rezervării tale. Poți verifica mail-ul, inclusiv folderul de spam.

Cu drag, echipa Complex Panoramic.

Între timp…

Te invităm să citești regulamentul nostru de organizare:

1. Ziua hoteliera incepe la ora 14:00 (ora la care se poate ocupa camera/check-in).

2. Ziua hoteliera se termina la ora 12:00 (ora la care se elibereaza camera/check-out).

3. Eventualele prelungiri sau late check-out se vor anunta la receptie cu cel putin 24 h inainte si se vor asigura in functie de disponibilitate.

4. Hotelul isi rezerva dreptul de a alege pentru dumneavoastra etajul, tipul si pozitia camerei in functie de disponibilitatea de la data sosirii dumneavoastra.

5. Solicitarile turistilor de a beneficia de camere alaturate, la etaje superioare sau pentru un anumit tip de camera (matrimonial, twin), nu se pot confirma pana la momentul alocarii camerelor. Aceasta solicitare poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem in limita disponibilitatilor, fiind exclusa garantarea.

6. La cazarea oaspetilor in hotel este obligatoriu sa prezentati urmatoarele documente: voucher sau bilet de odihna si tratament, BI/CI, pasaport in original si copie dupa certificatul de nastere al copiilor.

7. Pentru efectuarea unei rezervări este necesar achitarea unui avans NERETURNABIL, în cazul anulării acesteia.

8. Accesul la baza de agrement este GRATUIT NUMAI PENTRU CLIENTII COMPLEXULUI.

9. În weekend, rezervările se fac pe minim 2 nopți.

10. Folosirea prosoapelor si a lenjeriei din dotarea camerei este strict interzisa in alte scopuri (pentru piscine,etc)

11. Servirea micului dejun se face intre orele 8:00 – 10:00

12. Este strict interzis sa se faca pachete din preparatele servite la micul dejun, micul dejun inclus se serveste doar in incinta restaurantului.

13. In incinta restaurantului, accesul este permis doar cu tinuta decenta.

14. Bauturile si preparatele culinare comandate vor fi servite exclusiv in saloanele, respectiv terasele restaurantului.

15. Hotelul își rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.

16. Hotelul nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute la piscina si in camere (furturi de obiecte, obiecte uitate).

17. Turistul are obligatia de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui s-o predea in aceleasi conditii la plecare. Eventualele lipsuri sau degradari ale bunurilor din camera, vor fi suportate de turist.

18. Nu este permisa introducerea si folosirea in camere de aparate electrocasnice (cafetiera, storcator de fructe, fier de calcat, fierbator, plita electrica si alte aparate electrocasnice de acest gen).

19. Este interzis accesul oaspetilor suplimentari in hotel fara acordul receptiei si fara a se legitima cu un act de identitate.

20. Iubim animalele dar nu este permis accesul cu animale de companie in hotel. Hotelul are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și a plății unei penalități echivalente cu întreaga valoare a serviciilor aferente primei nopți de cazare.

21. Conducerea Hotelului se obliga ca, in cazul in care, datorita unor situatii neprevazute nu poate onora rezervarea confirmata, sa ofere cazare turistilor in aceleasi conditii la alta unitate de cazare, diferenta de cost suportand-o hotelierul.

22. Nu se accepta decomandari/modificari la rezervarile efectuate prin programele Early Booking (inscrieri timpurii). Astfel, pentru anularea/renuntarea la pachetele de servicii rezervate prin acest program, penalizarea este de 100% din valoarea pachetului.

23. La predarea camerei turistii au obligatia sa restituie la receptie cheia. Hotelul dispune de camera speciala de bagaje.

24. Nerespectarea regulamentului hotelului duce la refuzarea prestarii de servicii catre oaspetele in cauza (neasumarea raspunderii pentru restituirea diferentei de valoare a sejurului). Hotelul isi rezerva dreptul de a-si selecta oaspetii.

25. Acest regulament poate suferi modificari fara o notificare prealabila.